Научи как да получиш обезщетение за закъснял полет до 600 евро

Правото на обезщетение за закъснял полет, темата, която в последните години все по-често се засяга. Нека разгледаме всичко важно, което трбява да знаеш, ако твоят полет закъснее.

Как можеш да получиш твоето обезщетение за закъснял полет?

Ако искаш да получиш обезщетение за закъснял полет, но не ти се занимава с процедури, можем силно да ти препоръчаме услугите на Claim Compass. Лично сме се ползвали от такова обезщетение и практически единственото, което направихме, беше да въведем информация за полета. После имахме пари в банковата сметка.


Получи съдействие за обезщетение за закъснял полет:



Кога имам право на обезщетение?

Имаш право на обезщетение, ако действителното кацане на твоя полет е с 3 или повече часа засъснение от планираното. Няма значение дали в крайна сметка си се качил в същия самолет или е предложен алтернативен полет. Гледа се единствено разликата в часовете между действителното пристигане и планираното такова.

Имай предвид, че това обезщетение е регламентирано в целия Европейски съюз. То важи за всички полети на територията на Европа, както и за авиокомпаниите, които са базирани в държава членка на ЕС.

Какъв е размерът на обезщетението за закъснял полет?

Размерът на обезщетение зависи единствено от дистанцията на полета. В зависимост от дистанцията обезщетенията са:

  • 250 евро за полет до 1500 км.
  • 400 евро за полет между 1500 и 3500 км.
  • 600 евро за полети над 3500 км.

Колко време след полета мога да подам иск?

Този въпрос има различен отговор в зависимост от това в коя държава предявяваме иска си. За България е общоприето, че можем да предявим иск за обезщетение до 3 години след полета.

Кога нямам право на обезщение за закъснял полет?

В повечето случай закъснението е по вина на авиокомпанията. Все пак, понякога възникват обстоятелства, които обективно възпрепятстват полета. Авиокомпаниите много често се опитват да заблуждават пътниците и им отказват обезщетение, защото „времето не е подходящо за излитане“. Именно в тези ситуации на помощ идват ClaimCompass, които чрез своята система за проследвяване на полетите могат да преценят кога и дали авиокомпанията действително не е могла да извърши полета и кога просто се опитва да заблуди пътниците.



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *